Bloc Cicle Inicial Escola Torre de la Miranda

diumenge, 19 d’octubre del 2014

Les classes de segon us donen la benvinguda al bloc

Benvinguts! Aquí podeu veure les fotos de les activitats i sortides que fem.

Publicat per Miranda a 12:03 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: Fotos Segon

Les classes de Primer us donen la benvinguda al bloc

Benvinguts! Aquí podeu veure les fotos de les activitats i sortides que fem.

Publicat per Miranda a 12:02 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: Fotos Primer
Missatges més recents Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

-

-

-

-

Arxiu del blog

  • ►  2016 (14)
    • ►  de novembre (1)
    • ►  d’octubre (2)
    • ►  de juny (8)
    • ►  de maig (1)
    • ►  d’abril (1)
    • ►  de febrer (1)
  • ►  2015 (10)
    • ►  de novembre (3)
    • ►  d’octubre (1)
    • ►  de maig (2)
    • ►  de març (1)
    • ►  de gener (3)
  • ▼  2014 (7)
    • ►  de desembre (5)
    • ▼  d’octubre (2)
      • Les classes de segon us donen la benvinguda al bloc
      • Les classes de Primer us donen la benvinguda al bloc
Tema Simple. Amb la tecnologia de Blogger.