dimarts, 1 de novembre del 2016
El passat dimarts 18 d'octubre les dues classes de segon vam fer una excursió per aprendre més sobre la verema.
En primer lloc, vam anar a un viver on vam fer una mini obra de teatre sobre la fil·loxera, vam collir raïm directament dels ceps i després el vam aixafar per convertir-lo en mosto.
En segon lloc, vam anar a les Bodegues Torres on vam veure un vídeo on ens explicaven la història d'aquestes i, després, vam pujar a un tren petit on ens van fer un recorregut pels camps de vinyes i tota la bodega. Ens ho vam passar genial!
divendres, 28 d’octubre del 2016
Castanyada 1er
Com cada any els nens i nenes de 1er han fet panellets, els han ajudat els companys/es de 5è. Els ha agradat molt fer-los, ja són uns experts i si us animeu aquests dies de festa en podeu fer a casa!
Un cop fets les mares han col-laborat en coure'ls a casa. Moltes gràcies!
Castanyada 2n
Com cada any els nens i nenes de 2n han fet panellets, els han ajudat els companys/es de 5è. Un cop fets les mares han col-laborat en coure'ls a casa. Moltes gràcies!
dilluns, 27 de juny del 2016
dimecres, 1 de juny del 2016
Visita als Bombers!
Aquesta última setmana de maig els nens i
nenes de segon hem anat a visitar els Bombers.
Ens van ensenyar com és un Parc de Bombers:
vam veure on cuinen, les habitacions, el menjador, el gimnàs... També ens van explicar
moltes coses sobre el què fan i ens van passar un vídeo de com actuar en cas d’incendi
.
Van vestir a les mestres i acompanyants de
Bomberes i vam pujar al camió de Bombers... I també ens van mullar!!!!
Moltes Gràcies Bombers i Bomberes!!!!!
Aventura Park
Els nens i nenes de segon vam anar a passar el
dia a Aventura Park. Vam fer diferents activitats d’aventura: tirolina,
circuits amb xarxa i circuits de troncs. També vam veure animals de granja com
la vaca, els porquets, les cabres, l’emú... Vam visitar l’hort i vam veure
maduixes, carxofes i enciams.
Ens ho vam passar molt bé!!!
Taller de Geometria
Els nens i nenes de segon aquest tercer trimestre treballem en els tallers matemàtics les figures i cossos geomètrics...
Un grup fa cossos geomètrics en paper, un altre grup aprèn característiques de les figures i cossos geomètrics a la PDI i l’últim grup cerca pel pati formes geomètriques...
Ens ho passem d’allò més bé aprenent Prismes, Cercles, Piràmides...
Mireu!!!
Ens visita la Il·lustradora!
Fa unes
setmanes va arribar a segon dues maletes de llibres amb il·lustracions de
Gabriela Rubio. Els hem estat mirant i llegint i ens han agradat molt els
dibuixos.
Aquest mes de novembre ens ha vingut a visitar a la nostra escola i
hem estat molt contents i contentes. Li hem fet moltes preguntes i hem aprés
molt de les seves respostes… També ens ha regalat un dibuix molt bonic!!
Gràcies Gabriela!!
dimarts, 31 de maig del 2016
Els alumnes de 2n estan realitzant tallers de matemàtiques al llarg del curs, aquest trimestre justament comencem a treballar les representacions i les coordenades... Estan representant resultats d'enquestes en gràfic de barres, i a l'inrevés, i també els agrada molt jugar al Hundir la flota! Us deixem unes imatges dels tallers.
dimecres, 6 d’abril del 2016
dimarts, 9 de febrer del 2016
El dia 29 de gener
els alumnes de 2n van celebrar a l'escola el Dia Mundial de la Pau i la
No-Violència, va ser un dia especial en el qual els nens i nenes van venir amb
roba o alguna cosa del seu país de procedència.
Al matí van fer dos activitats
a l'aula, llegir la història de la Bibliotecària de Bàssora i visionar un curt
sobre la pau al món.
Un dia diferent per reflexionar plegats!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)