Com cada any els nens i nenes de 1er han fet panellets, els han ajudat els companys/es de 5è. Els ha agradat molt fer-los, ja són uns experts i si us animeu aquests dies de festa en podeu fer a casa!
Un cop fets les mares han col-laborat en coure'ls a casa. Moltes gràcies!
Cap comentari:
No es permeten comentaris nous.