dijous, 26 de març del 2015

Sortida al Parc de Collserola

El dimecres passat, 18 de març, va anar tot el cicle Inicial d'excursió al Parc de Collserola. Finalment el dia va aguantar i no va ploure. Allà els alumnes van realitzar diverses activitats amb monitors i les mestres pel Parc de Collserola, ens ho vam passar d'allò més bé....Inclús ens va venir a visitar un porc senglar!! Després vam anar a dinar a l'àrea de lleure de Santa Maria de Vallvidriera i vam jugar una estona per la muntanya...un dia diferent i divertit!!