dilluns, 27 de juny del 2016
dimecres, 1 de juny del 2016
Visita als Bombers!
Aquesta última setmana de maig els nens i
nenes de segon hem anat a visitar els Bombers.
Ens van ensenyar com és un Parc de Bombers:
vam veure on cuinen, les habitacions, el menjador, el gimnàs... També ens van explicar
moltes coses sobre el què fan i ens van passar un vídeo de com actuar en cas d’incendi
.
Van vestir a les mestres i acompanyants de
Bomberes i vam pujar al camió de Bombers... I també ens van mullar!!!!
Moltes Gràcies Bombers i Bomberes!!!!!
Aventura Park
Els nens i nenes de segon vam anar a passar el
dia a Aventura Park. Vam fer diferents activitats d’aventura: tirolina,
circuits amb xarxa i circuits de troncs. També vam veure animals de granja com
la vaca, els porquets, les cabres, l’emú... Vam visitar l’hort i vam veure
maduixes, carxofes i enciams.
Ens ho vam passar molt bé!!!
Taller de Geometria
Els nens i nenes de segon aquest tercer trimestre treballem en els tallers matemàtics les figures i cossos geomètrics...
Un grup fa cossos geomètrics en paper, un altre grup aprèn característiques de les figures i cossos geomètrics a la PDI i l’últim grup cerca pel pati formes geomètriques...
Ens ho passem d’allò més bé aprenent Prismes, Cercles, Piràmides...
Mireu!!!
Ens visita la Il·lustradora!
Fa unes
setmanes va arribar a segon dues maletes de llibres amb il·lustracions de
Gabriela Rubio. Els hem estat mirant i llegint i ens han agradat molt els
dibuixos.
Aquest mes de novembre ens ha vingut a visitar a la nostra escola i
hem estat molt contents i contentes. Li hem fet moltes preguntes i hem aprés
molt de les seves respostes… També ens ha regalat un dibuix molt bonic!!
Gràcies Gabriela!!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)