El
dimecres 21 de gener els nens i nenes de segon van anar a veure una
dansa al Mercat de les Flors. La dansa era sobre Joan Miró, un
artista que estan treballant a plàstica. L'espectacle va ser
fantàstic: els moviments, els colors, la música... Van sortir molt
contents.
Com que
la sortida era d'un dia i estaven a Monjuïc, una muntanya màgica,
van caminar una estona per uns jardins maquíssims i van arribar fins
a la Fundació Miró. No podien entrar, però la van veure per fora i
van poder veure un parell d'escultures, una de Miró i l'altra de
Calder (l'artista que van treballar el curs passat també a
plàstica).
Després
de dinar i aprofitant que havien de pujar una mica més per trobar
l'autocar, ens van deixar entrar al centre d'Hípica de la Foixarda.
Allà van poder veure i tocar cavalls i els va agradar moltíssim,
tot i que algú estava una mica espantat.
Va ser
un gran dia, el temps els va acompanyar i van poder fer i veure
moltes coses. A la tornada estaven tant cansats que fins i tot es van
adormir a l'autocar.