dijous, 22 de gener del 2015

Taller de percussió 1r

Els alumnes de 1r curs, la setmana pasada, van realitzar a l'escola un taller de percussió. Va venir un noi, que toca en un grup de música, a explicar-nos l'evolució dels instruments de percussió al llarg de la història. Ens va ensenyar diferents instruments: el tambor, maraques, pals de pluja, diferents tipus de bongos, la batería,... Al final de la sessió van tocar amb ell la batería i ens va encantar l'experiència!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada