dilluns, 22 de desembre del 2014
Cantada Llar d'infants
Els alumnes de segon van anar a cantar nadales a la Llar d'Infants Mag Maginet, s'ho van passar d'allò més bé cantant i veient les cares dels més petits. Una experiència diferent i molt divertida!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada