dilluns, 22 de desembre del 2014

Cantada Llar d'infants

Els alumnes de segon van anar a cantar nadales a la Llar d'Infants Mag Maginet, s'ho van passar d'allò més bé cantant i veient les cares dels més petits. Una experiència diferent i molt divertida!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada