dijous, 18 de desembre del 2014

Visites del Tió i la Fada Ondina a l'escola!!

Els alumnes de Cicle Inicial han tingut aquesta setmana dos visites molt emocionants a l'escola!! El dilluns ens va venir a visitar el Tió i es quedarà fins dimarts. Aquests dies li donem de mejar moltes peles de mandarina, plàtans perquè ens cagui molts regals i llaminadures!!! Avui, dijous, ens ha vingut a veure la Fada Ondina, és una fada que ajuda al Mag Maginet. Hem fet màgia amb ella i ens ha convidat a anar-la a veure-la i portar-li un desig al seu jardí màgic que estarà instal.lat durant les vacances de Nadal al campament del Mag Maginet a Can Mercader.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada