dilluns, 22 de desembre del 2014
Visita al pessebre La Segarra
Avui els alumnes de cicle Inicial han anat a veure el pessebre que fan a La Segarra (Associació Extremeña de Cornellà), a més, ha vingut a visitar-los Papa Noel. Ha estat un matí molt emocionant!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada