dilluns, 22 de desembre del 2014

Visita al pessebre La Segarra

Avui els alumnes de cicle Inicial han anat a veure el pessebre que fan a La Segarra (Associació Extremeña de Cornellà), a més, ha vingut a visitar-los Papa Noel. Ha estat un matí molt emocionant!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada