El passat divendres dia 2 d'octubre, els nens i nenes de segon vam anar a Sant Mateu de Bages (Manresa) a la Masia Les Planes, on vam conèixer el procés de la verema. Els monitors van ensenyar-nos el camí que porta el raïm a convertir-se en un bon vi.
Vam trepitjar el raïm i en vam treure most. També vam fer una passejada amb carro.
Ahh!!! Ens vam donar una ampolla amb el most de record!!!
Ens ho vam passar molt bé!!!!