dijous, 28 de maig del 2015

Visita al Zoo de Barcelona

Els alumnes de primer ahir van gaudir de la visita al Zoo de Barcelona, donat que aquest trimestre han estat treballant a la classe el projecte dels animals la visita al zoo va resultar molt profitosa i va servir per fer la cloenda del projecte. Els alumnes van gaudir molt amb tots els animals però, sobretot, amb l'espectacle dels dofins!!

dijous, 14 de maig del 2015

Els alumnes de 1r van a la Ludoteca "El Dau"

La darrera setmana el alumnes de primer curs van fer, com cada any, la visita a la Ludoteca "El Dau". Tot i que es una visita que es repeteix cada any els nens i nenes s'ho passen d'allò més bé jugant a la cuineta, la perruqueria, la botigueta, els mecànics, les disfresses,.... Us deixem unes imatges d'aquella fantàstica estona!!