dijous, 28 de maig del 2015

Visita al Zoo de Barcelona

Els alumnes de primer ahir van gaudir de la visita al Zoo de Barcelona, donat que aquest trimestre han estat treballant a la classe el projecte dels animals la visita al zoo va resultar molt profitosa i va servir per fer la cloenda del projecte. Els alumnes van gaudir molt amb tots els animals però, sobretot, amb l'espectacle dels dofins!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada