Els alumnes de primer ahir van gaudir de la visita al Zoo de Barcelona, donat que aquest trimestre han estat treballant a la classe el projecte dels animals la visita al zoo va resultar molt profitosa i va servir per fer la cloenda del projecte. Els alumnes van gaudir molt amb tots els animals però, sobretot, amb l'espectacle dels dofins!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada