La darrera setmana el alumnes de primer curs van fer, com cada any, la visita a la Ludoteca "El Dau". Tot i que es una visita que es repeteix cada any els nens i nenes s'ho passen d'allò més bé jugant a la cuineta, la perruqueria, la botigueta, els mecànics, les disfresses,.... Us deixem unes imatges d'aquella fantàstica estona!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada