dijous, 14 de maig del 2015

Els alumnes de 1r van a la Ludoteca "El Dau"

La darrera setmana el alumnes de primer curs van fer, com cada any, la visita a la Ludoteca "El Dau". Tot i que es una visita que es repeteix cada any els nens i nenes s'ho passen d'allò més bé jugant a la cuineta, la perruqueria, la botigueta, els mecànics, les disfresses,.... Us deixem unes imatges d'aquella fantàstica estona!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada