dimarts, 1 de novembre del 2016
El passat dimarts 18 d'octubre les dues classes de segon vam fer una excursió per aprendre més sobre la verema.
En primer lloc, vam anar a un viver on vam fer una mini obra de teatre sobre la fil·loxera, vam collir raïm directament dels ceps i després el vam aixafar per convertir-lo en mosto.
En segon lloc, vam anar a les Bodegues Torres on vam veure un vídeo on ens explicaven la història d'aquestes i, després, vam pujar a un tren petit on ens van fer un recorregut pels camps de vinyes i tota la bodega. Ens ho vam passar genial!
divendres, 28 d’octubre del 2016
Castanyada 1er
Com cada any els nens i nenes de 1er han fet panellets, els han ajudat els companys/es de 5è. Els ha agradat molt fer-los, ja són uns experts i si us animeu aquests dies de festa en podeu fer a casa!
Un cop fets les mares han col-laborat en coure'ls a casa. Moltes gràcies!
Castanyada 2n
Com cada any els nens i nenes de 2n han fet panellets, els han ajudat els companys/es de 5è. Un cop fets les mares han col-laborat en coure'ls a casa. Moltes gràcies!
dilluns, 27 de juny del 2016
Subscriure's a:
Missatges (Atom)