Els alumnes de segon van anar a cantar nadales a la Llar d'Infants Mag Maginet, s'ho van passar d'allò més bé cantant i veient les cares dels més petits. Una experiència diferent i molt divertida!!
dilluns, 22 de desembre del 2014
Cantada Llar d'infants
Visita al pessebre La Segarra
Avui els alumnes de cicle Inicial han anat a veure el pessebre que fan a La Segarra (Associació Extremeña de Cornellà), a més, ha vingut a visitar-los Papa Noel. Ha estat un matí molt emocionant!!
dijous, 18 de desembre del 2014
FEM MÚSICA AMB TROMPETES!!!1
Els nens de segon hem gaudit d'una
estona de música a càrrec d'en Marc. És un músic que ha vingut a
l'escola per explicar-nos moltes coses de les trompetes. Ens ho hem
passat molt bé i fins i tot hem pogut tocar la trompeta, tot i
que...no tots per manca de temps.
Gràcies Marc per ensenyar-nos!!
Petites mascotes a 1r
Els alumnes de Primer van fer un taller de petites mascotes, s'ho van passar d'allò més bé tocant i observant els diferents animals. Tot i que són conscients de que els animals on més feliços són és en llibertat!!
Visites del Tió i la Fada Ondina a l'escola!!
Els alumnes de Cicle Inicial han tingut aquesta setmana dos visites molt emocionants a l'escola!!
El dilluns ens va venir a visitar el Tió i es quedarà fins dimarts. Aquests dies li donem de mejar moltes peles de mandarina, plàtans perquè ens cagui molts regals i llaminadures!!!
Avui, dijous, ens ha vingut a veure la Fada Ondina, és una fada que ajuda al Mag Maginet. Hem fet màgia amb ella i ens ha convidat a anar-la a veure-la i portar-li un desig al seu jardí màgic que estarà instal.lat durant les vacances de Nadal al campament del Mag Maginet a Can Mercader.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)