dijous, 18 de desembre del 2014

Petites mascotes a 1r

Els alumnes de Primer van fer un taller de petites mascotes, s'ho van passar d'allò més bé tocant i observant els diferents animals. Tot i que són conscients de que els animals on més feliços són és en llibertat!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada