dijous, 18 de desembre del 2014
Petites mascotes a 1r
Els alumnes de Primer van fer un taller de petites mascotes, s'ho van passar d'allò més bé tocant i observant els diferents animals. Tot i que són conscients de que els animals on més feliços són és en llibertat!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada