Com cada any un cop arribar la tardor celebrem la festa de la Castanyada. Arriben els fruits com les castanyes, els moniatos, els pinyons, el codonyat.
La tradició explica que les ametlles eren abundants i els moniatos també, llavors per aprofitar-ho van inventar-se aquests pastissets dolços: els panellets.
Nosaltres els hem fet a l'aula. Les mares voluntàries ens han ajudat a coure'ls a casa.
N'hem fet de diferents sabors: pinyons, cacau, coco, i ametlla.
Per la tarda ens hem menjat les castanyes que ens ha portat la senyora castanyera vinguda de la muntanya.
dijous, 26 de novembre del 2015
Sortida al zoològic
Els nens i nenes de primer hem anat al zoològic de Barcelona.
dijous, 19 de novembre del 2015
Teatre en anglès a Cicle Incial
Aquest dimarts hem vist i gaudit d'una obra de teatre en anglès "La sopa de pedres"
Subscriure's a:
Missatges (Atom)