Bloc Cicle Inicial Escola Torre de la Miranda

dijous, 26 de novembre del 2015

Sortida al zoològic

Els nens i nenes de primer hem anat al zoològic de Barcelona.
Publicat per Miranda a 4:50
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: Fotos Primer
Entrada més recent Entrada més antiga Inici

-

-

-

-

Arxiu del blog

  • ►  2016 (14)
    • ►  de novembre (1)
    • ►  d’octubre (2)
    • ►  de juny (8)
    • ►  de maig (1)
    • ►  d’abril (1)
    • ►  de febrer (1)
  • ▼  2015 (10)
    • ▼  de novembre (3)
      • La castanyada
      • Sortida al zoològic
      • Teatre en anglès a Cicle Incial
    • ►  d’octubre (1)
    • ►  de maig (2)
    • ►  de març (1)
    • ►  de gener (3)
  • ►  2014 (7)
    • ►  de desembre (5)
    • ►  d’octubre (2)
Tema Simple. Amb la tecnologia de Blogger.