Com cada any un cop arribar la tardor celebrem la festa de la Castanyada. Arriben els fruits com les castanyes, els moniatos, els pinyons, el codonyat.
La tradició explica que les ametlles eren abundants i els moniatos també, llavors per aprofitar-ho van inventar-se aquests pastissets dolços: els panellets.
Nosaltres els hem fet a l'aula. Les mares voluntàries ens han ajudat a coure'ls a casa.
N'hem fet de diferents sabors: pinyons, cacau, coco, i ametlla.
Per la tarda ens hem menjat les castanyes que ens ha portat la senyora castanyera vinguda de la muntanya.