dimarts, 9 de febrer del 2016

El dia 29 de gener els alumnes de 2n van celebrar a l'escola el Dia Mundial de la Pau i la No-Violència, va ser un dia especial en el qual els nens i nenes van venir amb roba o alguna cosa del seu país de procedència. 
Al matí van fer dos activitats a l'aula, llegir la història de la Bibliotecària de Bàssora i visionar un curt sobre la pau al món. 
Un dia diferent per reflexionar plegats!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada