El dia 29 de gener
els alumnes de 2n van celebrar a l'escola el Dia Mundial de la Pau i la
No-Violència, va ser un dia especial en el qual els nens i nenes van venir amb
roba o alguna cosa del seu país de procedència.
Al matí van fer dos activitats
a l'aula, llegir la història de la Bibliotecària de Bàssora i visionar un curt
sobre la pau al món.
Un dia diferent per reflexionar plegats!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada