dimarts, 1 de novembre del 2016

El passat dimarts 18 d'octubre les dues classes de segon vam fer una excursió per aprendre més sobre la verema. En primer lloc, vam anar a un viver on vam fer una mini obra de teatre sobre la fil·loxera, vam collir raïm directament dels ceps i després el vam aixafar per convertir-lo en mosto. En segon lloc, vam anar a les Bodegues Torres on vam veure un vídeo on ens explicaven la història d'aquestes i, després, vam pujar a un tren petit on ens van fer un recorregut pels camps de vinyes i tota la bodega. Ens ho vam passar genial!