dijous, 19 de novembre del 2015
Teatre en anglès a Cicle Incial
Aquest dimarts hem vist i gaudit d'una obra de teatre en anglès "La sopa de pedres"
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada