Els nens de segon hem gaudit d'una
estona de música a càrrec d'en Marc. És un músic que ha vingut a
l'escola per explicar-nos moltes coses de les trompetes. Ens ho hem
passat molt bé i fins i tot hem pogut tocar la trompeta, tot i
que...no tots per manca de temps.
Gràcies Marc per ensenyar-nos!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada