dijous, 18 de desembre del 2014

FEM MÚSICA AMB TROMPETES!!!1



Els nens de segon hem gaudit d'una estona de música a càrrec d'en Marc. És un músic que ha vingut a l'escola per explicar-nos moltes coses de les trompetes. Ens ho hem passat molt bé i fins i tot hem pogut tocar la trompeta, tot i que...no tots per manca de temps.

Gràcies Marc per ensenyar-nos!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada