dilluns, 26 de gener del 2015

Sortida de la dansa de Miró


El dimecres 21 de gener els nens i nenes de segon van anar a veure una dansa al Mercat de les Flors. La dansa era sobre Joan Miró, un artista que estan treballant a plàstica. L'espectacle va ser fantàstic: els moviments, els colors, la música... Van sortir molt contents.

Com que la sortida era d'un dia i estaven a Monjuïc, una muntanya màgica, van caminar una estona per uns jardins maquíssims i van arribar fins a la Fundació Miró. No podien entrar, però la van veure per fora i van poder veure un parell d'escultures, una de Miró i l'altra de Calder (l'artista que van treballar el curs passat també a plàstica).

Després de dinar i aprofitant que havien de pujar una mica més per trobar l'autocar, ens van deixar entrar al centre d'Hípica de la Foixarda. Allà van poder veure i tocar cavalls i els va agradar moltíssim, tot i que algú estava una mica espantat.

Va ser un gran dia, el temps els va acompanyar i van poder fer i veure moltes coses. A la tornada estaven tant cansats que fins i tot es van adormir a l'autocar.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada