dijous, 22 de gener del 2015

Ciència divertida

Amb aquest taller els nens i nenes de segon han pogut experimentar algunes de les accions que realitza el nostre cos, com el batec del cor i la funció de la digestió. Ha sigut molt divertit i s'ho han passat molt bé.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada