dijous, 22 de gener del 2015
Ciència divertida
Amb aquest taller els nens i nenes de segon han pogut experimentar algunes de les accions que realitza el nostre cos, com el batec del cor i la funció de la digestió. Ha sigut molt divertit i s'ho han passat molt bé.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada