Fa unes
setmanes va arribar a segon dues maletes de llibres amb il·lustracions de
Gabriela Rubio. Els hem estat mirant i llegint i ens han agradat molt els
dibuixos.
Aquest mes de novembre ens ha vingut a visitar a la nostra escola i
hem estat molt contents i contentes. Li hem fet moltes preguntes i hem aprés
molt de les seves respostes… També ens ha regalat un dibuix molt bonic!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada