dimecres, 1 de juny del 2016

Ens visita la Il·lustradora!

Fa unes setmanes va arribar a segon dues maletes de llibres amb il·lustracions de Gabriela Rubio. Els hem estat mirant i llegint i ens han agradat molt els dibuixos. 
Aquest mes de novembre ens ha vingut a visitar a la nostra escola i hem estat molt contents i contentes. Li hem fet moltes preguntes i hem aprés molt de les seves respostes… També ens ha regalat un dibuix molt bonic!!



Gràcies Gabriela!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada