dimecres, 1 de juny del 2016

Visita als Bombers!

Aquesta última setmana de maig els nens i nenes de segon hem anat a visitar els Bombers.

Ens van ensenyar com és un Parc de Bombers: vam veure on cuinen, les habitacions, el menjador, el gimnàs... També ens van explicar moltes coses sobre el què fan i ens van passar un vídeo de com actuar en cas d’incendi .

Van vestir a les mestres i acompanyants de Bomberes i vam pujar al camió de Bombers... I també ens van mullar!!!!

Moltes Gràcies Bombers i Bomberes!!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada