Aquesta última setmana de maig els nens i
nenes de segon hem anat a visitar els Bombers.
Ens van ensenyar com és un Parc de Bombers:
vam veure on cuinen, les habitacions, el menjador, el gimnàs... També ens van explicar
moltes coses sobre el què fan i ens van passar un vídeo de com actuar en cas d’incendi
.
Van vestir a les mestres i acompanyants de
Bomberes i vam pujar al camió de Bombers... I també ens van mullar!!!!
Moltes Gràcies Bombers i Bomberes!!!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada