Els nens i nenes de segon vam anar a passar el
dia a Aventura Park. Vam fer diferents activitats d’aventura: tirolina,
circuits amb xarxa i circuits de troncs. També vam veure animals de granja com
la vaca, els porquets, les cabres, l’emú... Vam visitar l’hort i vam veure
maduixes, carxofes i enciams.
Ens ho vam passar molt bé!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada