dimecres, 1 de juny del 2016

Aventura Park

Els nens i nenes de segon vam anar a passar el dia a Aventura Park. Vam fer diferents activitats d’aventura: tirolina, circuits amb xarxa i circuits de troncs. També vam veure animals de granja com la vaca, els porquets, les cabres, l’emú... Vam visitar l’hort i vam veure maduixes, carxofes i enciams.



Ens ho vam passar molt bé!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada